fredag 24 februari 2017

Bokrea 2017 - Del 1!

Igår början årets bokrea och jag hade inte tänkt köpa många böcker, men som vanligt så blev det mer än vad man förväntade sig. Jag åkte ner till sf-bokhandeln i Malmö för att kolla in deras bokrea under onsdagen också, dock så hittade jag inga böcker på rea som jag ville ha. Men jag hittade två böcker som jag jättegärna ville ha, så dom köpte jag. Sedan blev det akademins bokrea där efter.

Daniellas köpta böcker:
  • Skuggan över stenbänken av Maria Gripe
  • Vägvisaren till himlen av Eben Alexander 
  • Yuko av Jenny Milewski
  • The Book Jumper av Mechthild Gläser (ej bokrea)
  • Familjen Bliss magiska bageri av Kathryn Littlewood
  • Elva år i fångenskap av Michelle Knight & Michelle Burford
  • Odd and the Frost Giants av Neil Gaiman (ej bokrea)
  • Flätat, tvinat och uppsatt: steg-för-steg-instruktioner till 82 snygga frisyrer av Christina Butcher (glömde att ta med den när jag fotade.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar